Wat is uw lievelingsrecept?

Voor de speciale actie ‘Stop corona-eenzaamheid’ heeft Jill Schirnhofer weer een mooie briefkaart ontworpen. Met deze actie kun jij iemand die je dierbaar is – je opa en oma bijvoorbeeld – opvrolijken: kleur de briefkaart in en laat deze invullen door die dierbare. We doen dit om eenzaamheid onder de ouderen te voorkomen, en tegen te gaan. Want in deze tijd is het extra belangrijk er voor elkaar te zijn. Jill maakt daarom iedere week een nieuwe briefkaart, die je op deze website kunt downloaden.

Zo werkt het:

• Download briefkaart nr. 3 en print deze op een A4-papier (op A5-formaat kan ook). Hier kun je ook briefkaart nr. 1 en briefkaart nr. 2 downloaden.
  • Kleur de tekeningetjes op de briefkaart in en stuur deze op naar je: (groot)ouders, ooms, tantes, buren en andere bekenden.
  • Vraag hen om de vragen op het kaartje in te vullen.
  • Superleuk als zij het kaartje dan per post of online weer naar jou terugsturen.
  • Zo hebben jullie samen een fijn contactmoment met elkaar.
    Hoe waardevol is het om alle kaarten die je ontvangt te bundelen. Maak er bijvoorbeeld een boekje van, als dierbare herinnering.