Waar droomde u als kind van?

Jill Schirnhofer heeft weer een nieuwe briefkaart gemaakt. Eentje over dromen dit keer. Deze kaart mag jij eerst inkleuren en daarna opsturen naar iemand die in deze tijd wel wat extra aandacht kan gebruiken: opa’s en oma’s, ooms en tantes of iemand (anders) die nu misschien wat eenzaam is. Op deze manier proberen we eenzaamheid tegen te gaan.

Zo werkt het:

• Download briefkaart nr. 6 en print deze op een A4-papier. Hier kun je ook briefkaart nr. 1briefkaart nr. 2briefkaart nr. 3briefkaart nr. 4 en briefkaart nr. 5 downloaden.
  • Kleur de tekeningetjes op de briefkaart(en) in en stuur deze op naar je: (groot)ouders, ooms, tantes, buren en andere bekenden.
  • Vraag hen om de vraag (of vragen) op het kaartje in te vullen en, of zij het kaartje dan per post of online weer naar jou terugsturen.
  • Zo hebben jullie samen een fijn contactmoment met elkaar. En: hoe waardevol is het om alle kaarten die je ontvangt te bundelen. Maak er bijvoorbeeld een boekje van, als dierbare herinnering.