Muziek met Sander krijgt donatie

Sander Metz van Muziek met Sander bedacht een mooi initiatief om het corona-eenzaamheidsvirus te bestrijden: ‘buitenconcerten’ voor verzorgings- of verpleeghuizen. Om dit te kunnen doen krijgt Sander de speciale ondersteuning van €2.000 van SDGFH. Zo kan hij bij 33 verschillende locaties een buitenconcert” geven, met de geluidsinstallatie op zijn auto.

“Muziek maken voor kinderen en ouderen”, dat is wat Sander graag doet. “Beide doelgroepen kunnen dit zo gebruiken. Kinderen om even een leuk moment te hebben tussen het huiswerk door. En de ouderen omdat de verzorgingshuizen en verpleeghuizen geen bezoekers mogen ontvangen.”

Er blijkt een enorme behoefte aan te zijn aan deze mini-optredens; Sander kreeg al 167 aanvragen binnen. Inmiddels heeft hij nog twee andere artiesten gevonden die net als hij 33 verzorgings-/verpleeghuizen gaan bezoeken. Ook hen ondersteunen we met hetzelfde donatiebedrag.

Meer over Sander en wat hij nog meer doet op muziekgebied lees je op Sandermetz.nl.