Donatie aan Eén voor Kinderen

Stichting De Grootste Familie Helpt doneerde €5000,- tijdens de tv-uitzending Maestro Eén voor Kinderen, een initiatief van AVROTROS met UNICEF Nederland, Edukans, het Liliane Fonds en Het Vergeten Kind.

Het doel van dit unieke samenwerkingsverband: zoveel mogelijk kinderen in Nederland en het buitenland helpen. Kinderen die er in een steeds harder wordende wereld helemaal alleen voor staan, en beroofd worden van hun kansen. Of het nu gaat om kinderen met een handicap, kinderen op de vlucht, kinderen die opgroeien in een onveilige of instabiele thuissituatie of kinderen die geen of slecht onderwijs krijgen. Samen met het Nederlands publiek willen de goede doelen en AVROTROS zoveel mogelijk kinderen helpen.

Tijdens de live-uitzending op 4 november 2016 belde de heer Van Heemstra, voorzitter van Stichting De Grootste Familie Helpt, in en doneerde een bedrag van € 5000,- aan Eén voor Kinderen. De doelstelling van de Maestro Eén voor Kinderen-uitzending, namelijk 1 miljoen euro, is behaald. Met de giften kunnen de vier goede doelen op hun eigen gebied kinderen een betere toekomst geven.

Doneren is nog steeds mogelijk via www.eenvoorkinderen.nl.